Wednesday, 14 August 2013

Khilafku



Di saat kesulitan datang menghimpit diri ini ,
ku gagahkan jua hati untuk menyebut nama mu ya Allah .
Kadang Ku terfikir , Sampai Bila Ku harus Teruskan Cara Hidup Ku Begini .



Leka Dengan Syurga DUNIA mu Ya Allah Yang di Penuhi Dengan tipu daya syaitan yang Tidak Pernah Berhenti MengHasut Anak-Anak Adam.

Aku sebagai Hambamu yang Lemah Lagi Hina Ini Ya Allah ,
Tidak Mampu Untuk MengatasiNya Seorang Diri .
Kerana Mu Aku Kuatkan Diri Ya Allah .

Di hamparan sejadah Aku melutut meminta keampunan darimu 
Ya Allah .
Menangis Meratapi Dosa-Dosa Yang Pernah Aku Lakukan .
Aku INSAF,aku SERIK,aku HINA,aku BERDOSA,aku MENANGIS,
aku REBAH,aku Berserah ,,
Keranamu ALLAH.

Abu Bakar menangis tatkala dirinya tidak diduga,
Aku sedih tatkala menerima ujianMU…
Berat sungguh YA ALLAH,
Mampukah aku?
Sesungguhnya kau yang mampu menilai hambamu,,


KUN FA YA KUN…
Kalimah teragung  memecah alam..
Deruan takbir mengaburi jiwa
Lahirnya insaf tercipta air mata

Semoga Aku Kuat Dalam Mencari Keredhaan Mu Ya Allah ! :')


sweet fariqalia ツ

0 ulasan: