Wednesday, 3 April 2013

SamPaiKan Salam CintaKu :')

awak ..
harini saya belajar sesuatu tentang cinta .
Baru Saya tahu yang cinta tak boleh diungkap dengan kata-kata .
Baru Saya Tahu Yang Cinta Juga Tidak Boleh Diukir Dengan Janji-Janji .

Kite Perlu Menyintai Seseorang Bukan Sebab Janji kan Awak ?
Kita Perlu Ikhlas ...

Awak ..
Harini juga Saya Belajar Tentang Sesuatu Yang Baru ..
Cinta Memang Memerlukan Pengorbanan ,,
Tapi Kadang-Kadang tu kan Awak ..
Kita Perlu KorbanKan Cinta Kita ..

Memang Kita Akan RasA Sakit tetapi Ia Untuk  Kebaikan Kedua-Dua Pihak .
Ini Yang Dinamakan Pengorbanan Yang Sebenar 

Tapi ...
Saya Nak Awak Tahu Yang Saya Tak Sanggup Kehilangan Awak  :')

Awak ..
Cinta Telah Banyak Mengajar Saya Erti Kehidupan .
Cinta Mengajar Saya Erti Kesabaran ,
Cinta Mengajar Saya Erti Berusaha ,
Cinta Juga Mengajar Saya Untuk Menjadi Lebih Kuat Dalam Meneruskan Hidup Ini ..

Awak ..
Mungkin Sekarang Tak Ramai Yang Percaya Cinta .
Saya Sedih Sangat Awak
Cinta Ini Adalah Anugerah ALLAH Kepada Kita ..
Kita Perlu Guna Dengan Sebaiknya Kan Awak ?
Kita Perlu Hargai Pemberian ALLAH ini ..

Awak ..
Mungkin Saya Tak Macam Perempuan Lain  ..
Saya Tak Romantik , Saya Tak Jiwang , Saya Tak reti Nak BerSweet-Sweet Nie . ,
 
Tapi Saya Akan Cube Kalau Itu Yang Awak Nak , Sebab Cinta Mengajar Saya Untuk Memberi Dan Menerima ..

Saya Harap Perasaan Dan Cinta Awak Pada Saya Tidak Akan Pernah  Hilang MeskiPun Awak Sudah Temui Pengganti Saye :')



sweet fariqalia ツ

0 ulasan: