Saturday, 9 March 2013

Aku Jatuh Cinta !

"Aku jatuh cinta. ! Tapi aku tidak boleh luahkan pada si dia,kerana belum tiba masanya.Aku takut tersalah orang.
Jadi,aku kena tunggu siapa yang bakal menjadi suami aku.Selepas berkahwin,baru boleh aku luahkan lafaz keramat itu.Lafaz itu takkan ku kongsi dengan orang yang tak berhak buatnya,kerana ia amat istimewa.InsyaAllah jika diberi kesempatan."
 - bisikan hati kecil-





Jadi,jangan kita risau, kalau bukan orang yang kita suka akan jadi suami kita nanti,TAPI percayalah,Allah akan beri yang terbaik buat kita.Kita akan belajar mencintai dia selepas kita berkahwin, kerana dia suami kita.Jangan sedih,jangan kecewa dengan apa yang belum pasti. Senyumlah. Allah sentiasa ada bersama kita. ♥


********************************************************************

Ya Allah, izinkan aku jatuh cinta pada orang yang tepat,di waktu yang tepat. Kerana hatiku cuma satu, hanya kepada dia yang halal buatku . 



sweet fariqalia ツ

0 ulasan: