Tuesday, 23 October 2012

kenape mesti awak !


kenape saye tak boley lupekan awak ?
kenape saye masih lagi mengharap kat awak sedangkan awak dah pon buang saye dalam kehidupan awak ?
kenape saye bodoh pegi tinggalkan awak dulu sedangkan tak de niat kat aty saye nak tinggalkan awak ?

awak tahu tak setiap hari saye tunggu awak text saye , setiap hari jugak saye berharap yang awak akan call saye tapi tak de :')

bunyi nampak macam meroyan kan ? 
, memang salah saye sebab ucap kan perkataan 'clash' tu dekat awak . 
sebabkan kate-II saye yang bodoh tu la saye terpakse kehilangan awak seumur hidup saye .




sweet fariqalia ツ

0 ulasan: