Sunday, 5 August 2012

C h a r l i e OHh C h a r l i e

 
 
 
 
 
                                                                    
                                                                    sadisss gile kan kalau tengok kesan LOVEBITE y CHARLIE 2 da buat ,  tu baru dalam gamba, sikit je 2, belom tengok y betol-II lagi , ,mase kat pj baru prasan bnde tu , 
tah bile kene x tahu pulak Kami  ...!
malam tadi baru je gi klinik , sebab nak cek yang kene ggit dgn CHARLIE 2 , mama la risau sangat sebab bende tu buat tgn jadi bngkak,Lg-II bile mama dapat tau bisa charlie nie boley bawak maut,lagi la mama risau  !

sampai je kat klinik 2 , kami cam biase la dengan muke SEPOSEN nye pegi dekat kaunter depan , gile bapak kerek ar nurse 2 ,, da la tgah berasap sebab x msg dye nie , nurse tu boley pulak wat muke kat aku , tau la aku comel dari dye ,
nak pndang pelik pasal ape ,  -,-

(hoho,bkn salu puji diri sndiri?maklum la xde sape nak puji)
(^_^)Y

pas 2 nem kami kene pgil , dokter tu tanye la ape masalah ?
, kami da la blur-II mase 2 boley pulak terkelua ayat CHARLIE-ii, ape lagi , dokter 2 senyum je , hayooo ! lg 1 dye boley pulak tanye natang ape 2 , haha , sabo aje la~~
 
**kami wat muke comel sambil garok-II kepale je mmpu mase tu , haha !
dye juz bagi ubat alahan .tahan gtal , ubat demam , slseme ,dengan krim je . kne sampai 40 henget ..ok la tu kan , xdela mhal sangat .

time nak letak krim 2 pedih wooo :( ,
mama soh letak awal-II takot jadi ag terok . 

xkisah la sal 2 ,yang bestnye pas dah amik ubat 2 ,
 kaki tetibe melangkah kat kedai sebelah y d panggil KFC  ! HAHA , mngidam kot bnde 2 dari ri 2 lagi . pdahal perot da kyg .  saje gedik-II , ayah ekot kan aje :DD
nie la CHARLIE GILE  2 , takde bnde laen ape nak ggit




sweet fariqalia ツ

0 ulasan: